onsdag 24 november 2010

Xbox


Is the one and only way to a boy's (man's?) heart! Det lärde jag mej iaf när vi spela nå helt HC sick dödarspel hos eddi på månda... Få gånger har jag sett honom så lycklig o glad som när han höll i dendär kontrollen o sköt ner krigare i afrikas djunglar! Men jag kan inte klaga, för vi har nu funnit ett sätt som vi kan nörda oss tillsammans: han spelar xbox medan jag läser bloggar och dreglar på nätshoppar över de senast inkomna plaggen. 

Nu ska jag bara säga, så att min horror text om xbox inte missförstås, att jag är en stor plejkka geek! CTR o de gamla godingarna är ingenting att leka med när jag och min posse är i närheten, men för fan COD t.ex. det FÖRSTÖR människors liv! Jag har ett tvättäkta exempel boendes i mitt hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar