onsdag 24 november 2010

Systrarna Andersson på Stan


Vi va som sagt med mubba o shoppa igår... Eller jag skulle snarare säga att mubi "handla", jepp, I said it! Hon har blivit en tant. Mubi handla garn medan jag shoppade en vacker ny tröja! Vi är ibland så olika att vi jämnar ut varandra. Mubi är cool, medan jag är nördig. Mubi är logisk, medan jag är mer "free minded". För Mubi finns det endast svart och vitt, medan jag ser alla världens gråa nyanser där emellan. Det är bra med en person som drar ens fötterna ner på jorden! 

Nu till något MYCKET viktigare: vi dilkka på en helt KREJJSI god morotsmuffins på stocka, som hade glasyren inuti muffinsen! Jag menar allvar att den var så god att mubi och jag halvt grät när den tog slut! Absolut ett hett tips ifall man har en lång shoppingdag framför/bakom en.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar