måndag 7 februari 2011

Förryskningen

Förra veckans tisdag åkte jag till en SKUM studio under ett vanligt höghus i meijlans var jag arbetade i några timmar med två ryska talande estniska flickor (inte så mycke engelska, tyvärr), varav ena var fotograf o andra typ ljusmekaniker och "tolk". Ikväll skicka de flera email med bilder från den kvällen och när jag såg dem fick jag shock- jag ser ju ut som en ryssinna! Vet inte vad som hände där nere i den skumma skrubben, men mej själv ser jag iaf int ut som.





kolla seriöst in denhär sista bilden- helt sjukt!

4 kommentarer:

  1. nämen fina bilder! ivf den andra!! och den sku jag nog int säga att e ryssinna-material :D

    SvaraRadera
  2. najs! usch va du måst ha digga att ha på dj domdä bergen ti skor.. love

    SvaraRadera
  3. en förbannat snygg rysse isåfall! :)

    SvaraRadera
  4. Tänk ju görls! :) Jag kan säga att de va jävlit najs att ha skyhöga skor!!

    SvaraRadera