onsdag 1 december 2010

Att Smygäta...


Igår efter att jag kom hem från ninni, så hade pappa jobbkompisar på middag. Tydligen viktiga sådana, annars sku de int ha vari så mycke fejk skratt o snack om Lady Gaga (jo de prata om henne, citerar pappa "I can listen to Gaga, the question is- is she a singer or a performer?!") herregud jag skämdes när jag av misstag tjuvlyssnade på deras diskussioner. Anywho, det riktigt hemska var att pappa hade anställt en kock att fixa middag till dem vilket ju betydde att det fanns massor av god mat i köket. DILEMMA! Hur skall man gå till köket utan att måsta skaka hand med pappas stela jobbkompisar?? I slutet av kvällen kunde jag inte hålla mej mera, vilket var dumt då jag lyckades komma in i vardagsrumme när alla sa hejdå. OTUR.

3 kommentarer:

  1. skärpning..

    SvaraRadera
  2. oj guud, ja kan int fatta att du fortfarande försöker få det där namnet att slå igenom!

    SvaraRadera