måndag 24 maj 2010

Batman och Robin.


Två av mina bästisar är som batman och robin, självklart är svaret om vem som är vem (c-batman&m-robin), men mer intressant är deras förhållande... Tillsammans är de onekligen en oemotståndig kombination av hjärna och styrka (eller iaf styrka) och kommer på idéer som få andra personer skulle lägga en sekunds tanke åt; armhövningar i baren som en "dancemove", sätta guldfärg som ögonskugga OCH ingen maskara på nedre fransarna, de är tillsammans en livsfara för sin omgivning- SPECIELLT om de är ute och jagar (män)!

Nu är det 16 dagar kvar tills KAIVO öppnar och då mina damer, då blir det seriös jakt! Minst fem hanar skall de hämta hem med sig och blir det gräl om vem som får vem, så delar de. Därför börjar jag nu redan sy en hejjarklacks-outfit för mej att ha på under den stora kvällen- jag måste ju supporta denna event. visa att jag är där för dem liksom... Så, här e nu mitt första tecken på stöd till er tjejer; en sexig bild på när ni är i ert jägar-äss! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar